Saturday, October 27, 2012

Seksanya Bila Rindu..

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
Dan alhamdulillah..


Masihku diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah yang penuh dengan keindahan dan warna-warni..
Masih banyak onak dan liku yang sedang menunggu aku untuk ditempuh..
Masih banyak cerita untuk diteroka..
Juga cerita dan drama dunia untuk dilihat, dibaca dan diteladani..


serta.

merasai betapa aku rindu , rindu , dan rindu lagi..


Betapa aku hargai rindu ini..

Betapa aku perlukan rindu ini..



Sungguh.. Aku sangat RINDU!!






Jangan salahkan diri sendiri..

Jangan..

Jangan salahkan rindu itu..

Jangan..

Jangan..

Dan jangan..

....................................................
..........................................
................................
........................
..................
.............
........
.....
....
...
..
.

R.I.N.D.U

R.I.N.D.U

R.I.N.D.U

R.I.N.D.U ITU KURNIAAN DARIPADA ALLAH S.W.T

BERSYUKURLAH..


~ salam rindu untuk semua.. ~

No comments: